Kóti Gergö

fõszerkesztõ, újságíró

1986.03.04.

 

Honnan ez a hülye becenév?

a monogramom angolul: G.K., vagyis Geekay (fonetikusan pedig: Dzsíkéj)

 

Mi szerettél volna lenni gyerekkorodban?

A legelsö, amire emlékszem, hogy kukás szerettem volna lenni, mert tetszett a kukások narancssárga kezeslábasa, meg az a bazi nagy dög, amivel hetente megérkeztek a házunk elé, hogy elvigyék a szemetet. Aztán ahogy kezdtem tudatomra ébredni, rájöttem, hogy ez azért elég soványka életcél, szóval gyorsan “karriert” váltottam és onnantól már inkább autóversenyző szerettem volna lenni.

 

Kik a példaképeid?

Nincs. Sosem értettem, hogy miért kell valakit bálványozni, vagy példaképnek tekinteni azért, mert a tehetségének köszönhetően elért valamit az életben. Ez egy tiszteletre méltó dolog, és pont. Az a baj, ha példaképet választasz magadnak, hogy arra az emberre akarsz hasonlítani, ahelyett, hogy a saját értékeidre koncentrálnál, megpróbálnál rájönni, miben vagy tehetséges, vagy egyedi, és erre építve sikeres legyél.

 

Egy uticél, ahova el szeretnél jutni autóval?
Nem annyira úti cél, mint túra, de szeretnék végigautózni a Pan-Highway-en, Prudhoe Bay-től egészen Ushuaiáig, ami gyermeteg 48.000 kilométer.

 

Amit meg szeretnél tenni, mielött meghalsz:

Írni egy regényt.

 

Milyen autóid voltak korábban?
A korábbiak a jelenlegiek is (nem vagyok olyan kocsiribanc, mint Gyuri)

 

Melyik 10 jármü lenne az álomgarázsodban?
- Jaguar E-type

- Ferrari 308GTS

- Hummer H1

- BMW E31

- Shelby Cobra 427

- Citroën DS

- Audi Quattro S1

- Caterham Super 7

- 1932 Ford Coupe V8 (Hot Rod)

- Volvo P1800

 

Mi a legmenőbb, amit eddig vezettél?

Pontiac Firebird Pro Street

 

Van olyan autó, amit utálsz?

Egy konkrétat nem tudnék mondani, inkább a kategóriát magát, ez pedig a „BETONTEREPJÁRÓ”.

 

És melyik a kedvenced a magazinban megjelentek közül?

Naná, hogy a Hangyász.

 

Melyik a kedvenc lapszámod?

2013/4. (És azért, mert eddig azt volt a legnehezebb összehozni. Már a Magazin indulásakor beszéltük, hogy ha egyszer elkészül a Hangyász, azonnal lehozzuk. Aztán mikor végre elkészült, jött 2 hónapnyi izmos egyeztetés, szervezkedés, a Hungaroring mellett egy csirkeólban alvás, hajnalban a boxban körömrágás… de csak összejött, hogy lefotózzuk. És még csak ezután jött a cikk megírása, ami hatalmas kihívás volt úgy terjedelem, mint stílus szempontjából. De minden izzadtságcseppet megért.)

 

garázs

Típus: Skoda 120L

Évjárat: 1989
Motor: 1174 köbcenti, sor4-es, brutális 49 lóerővel

Vásárlás dátuma: 2013. március 7.

Mit vehetnél az árából: Egy üveg Don Perignont

Típus: Audi A4 (B5)

Évjárat: 1999
Motor: 1.6 L, 101 LE, sor 4

Vásárlás dátuma: 2015

Mit vehetnél az árából: Egy kurvanagy tévét